Προχωρά με καλούς ρυθμούς η κατασκευή του τμήματος
Αντίρριο-Κλόκοβας της Ιόνιας Οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες του παραχωρησιούχου
στο ypodomes.com τα έργα στην περιοχή τρέχουν και υπάρχει η αισιοδοξία ότι θα
έχουν ολοκληρωθεί κατασκευαστικά μέχρι το τέλος Μαΐου.
Από εκεί και έπειτα θα οριστεί η ημερομηνία για την παράδοση
του τμήματος στην κυκλοφορία και θα αποφασιστεί αν θα γίνει κάποιου είδους
"γιορτή" όπως στα υπόλοιπα τμήματα, ή αν απλώς δοθεί στην κυκλοφορία.
Το τμήμα Αντίρριο-Κλόκοβα μήκους 10χλμ έμεινε πίσω
κατασκευαστικά λόγω των ανεκπλήρωτων απαλλοτριώσεων κυρίως στην περιοχή της
Ρίζας. Αυτό είχε ως συνέπεια την καθυστέρηση των έργων. Αυτό που επίσης έπαιξε
σημαντικό ρόλο ήταν και η ανάγκη χρόνου για τις απαραίτητες
"προφορτίσεις" δηλαδή να γίνει η χωμάτωση και στρώση προκειμένου το
οδόστρωμα να φτάσει στο απαιτούμενο ύψος και να μην υπάρχουν
"βαθουλώματα" που θα επηρέαζαν την ποιότητα οδήγησης στον νέο
αυτοκινητόδρομο.
Με την παράδοση του τμήματος αυτού, θα σταματήσει να
υφίσταται το "φαινόμενο του μπουκαλιού", που προκαλούσε η στένωση του
δρόμου καθώς το Αντίρριο-Κλόκοβα, παρεμβάλλεται ανάμεσα στους αυτοκινητόδρομους
της Ολυμπίας Οδού, της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου και της Ιόνιας Οδού (στο τμήμα
Κλόκοβα-Κεφαλόβρυσο).
Ήταν άλλωστε ένας από τους βασικούς λόγους που την περίοδο
του Πάσχα προξενήθηκε μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων καθώς από τις 2 φαρδιές λωρίδες
(και την ΛΕΑ που κακώς χρησιμοποιούσαν οι οδηγοί κινδυνεύοντας την ασφάλεια
όλων) ο δρόμος έπεφτε στην μία στενή λωρίδα χωρίς μάλιστα διαχωριστικό
ασφαλείας.
Για τη συνέχεια των έργων που θα ολοκληρώσουν τον
αυτοκινητόδρομο των 196χλμ της Ιόνιας Οδού, θα έχουμε τις 2 τελευταίες
παραδόσεις τμημάτων που αφορούν το Αμφιλοχία-Άγιος Δημήτριος (αρχή Παράκαμψης
Άρτας) και το Πέρδικα-Κοσμηρά (το βόρειο άκρο όπου συνδέεται η Ιόνια Οδός με
την Εγνατία φτάνοντας στα Ιωάννινα).
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com