Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Ανακοίνωση του προέδρου Τ.Κ. Βάρνακα για την καθυστέρηση αποκατάστασης του κατεστραμμένου δρόμου προς τον παλιό Βάρνακα.

Του κ. Βασίλη Πολύζου.
Προέδρου της Τ.Κ. Βάρνακα.
Έχει περάσει ένας χρόνος και 8 μήνες (Οκτώβριος 2014) από την κατάρρευση του τοιχίου αντιστήριξης του δρόμου προς τον παλιό - Βάρνακα, και το έργο αποκατάστασης όχι μόνο δεν έχει ολοκληρωθεί, αλλά αυτή την στιγμή έχει «μπλοκαριστεί» και η διαδικασία για την δημοπράτηση. Οφείλω ως Πρόεδρος της Τ.Κ Βάρνακα να ενημερώσω πρωτίστως του κατοίκους του χωριού για ένα θέμα ζωτικής σημασίας για την κοινότητά μας.
Είναι αλήθεια ότι το έργο αυτό από την αρχή είχε «ιδιαίτερες» δυσκολίες, αφού όπως όλοι γνωρίζουν είναι δίπλα σε αρχαιολογικό χώρο (Αρχαίο Φράγμα Αλυζίας) με συνέπεια την εμπλοκή της Αρχαιολογικής υπηρεσίας. Μετά από δύο Τοπικά Αρχαιολογικά Συμβούλια, ο Δήμος Ξηρομέρου πήρε την έγκριση να ξεκινήσει τις διαδικασίες για την αποκατάσταση του δρόμου (τέλος Απριλίου 2015).
Στην συνέχεια ο Δήμος Ξηρομέρου προχώρησε στην ανάθεση των τριών πρώτων μελετών και τον Σεπτέμβριο του 2015 σε άλλες τρεις. Συνολικά 6 μελέτες.
Ο στόχος και ο σχεδιασμός όπως αποτυπώθηκε και στις συσκέψεις που μετείχα μαζί με τον Δήμαρχο, τον Αντιδήμαρχο και την Τεχνική Υπηρεσία ήταν να τελειώσουν οι μελέτες τον Φεβρουάριο του 2016 και τον Μάρτιο να πάμε στην δημοπράτηση, ώστε το έργο να ξεκινήσει τέλος της Άνοιξης -  αρχές Καλοκαιριού. Άλλωστε αυτό είχε πει και ο Δήμαρχος πολλές φορές στο Δημοτικό Συμβούλιο. 
Στις 25 Φεβρουαρίου 2016 η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Μεσολογγίου (που μας υποστηρίζει τεχνικά) ειδοποίησε με έγγραφό της τον Δήμο Ξηρομέρου ότι υπάρχει πρόβλημα (όχι στα τεχνικά στοιχεία) με την γεωλογική μελέτη, την επιστρέφει και θα πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες εκ μέρους του Δήμου διορθώσεις και να αποσταλούν κάποια στοιχεία.
Δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο (αναγνωρίζω την έλλειψη προσωπικού στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου μας, όμως ο χρόνος πάλι είναι πολύ μεγάλος), με αποτέλεσμα να μην μπορούν να παραδοθούν και δυο ακόμη μελέτες που είναι έτοιμες (Στατική και Ειδική αρχιτεκτονική), αφού περιέχουν στοιχεία της γεωλογικής, είναι αλληλένδετες δηλαδή όπως με ενημέρωσαν οι επιβλέποντες μηχανικοί στο Μεσολόγγι. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία της δημοπράτησης.
Εύλογα λοιπόν οι κάτοικοι της Τ.Κ Βάρνακα να εκφράζουν τους φόβους τους και την αγωνία τους, διότι βλέπουν ότι ο καιρός περνάει και το έργο δεν ξεκινάει. Τον τελευταίο διάστημα όλα τα παραπάνω έχουν μετατραπεί σε δυσπιστία.
Και μην ξεχνάμε εδώ ότι το χρονικό περιθώριο είναι ουσιαστικά μέχρι τον Οκτώβριο - Νοέμβριο, αφού το Χειμώνα με τις βροχές δεν μπορεί να εκτελεστεί καμιά εργασία στο συγκεκριμένο σημείο λόγω του χειμάρρου.
Θα πρέπει ΤΩΡΑ χωρίς άλλη χρονοτριβή, κύριε Δήμαρχε, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Ξηρομέρου σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Μεσολογγίου να προβούν σε ότι είναι απαραίτητο για να εγκριθεί και να επιστραφεί η γεωλογική μελέτη, καθώς και οι άλλες μελέτες που καθυστερούν εξαιτίας της εκκρεμότητας αυτής και να ξεκινήσει η διαδικασία της ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ. ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΒΑΡΝΑΚΑΣ 31/5/2016

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Τ.Κ 

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ

Προσαρμογή τιμών διοδίων στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»



30/5/2016

Κατόπιν προσαρμογής στο νέο ποσοστό του ΦΠΑ και τηρουμένου του τιμολογιακού πλαισίου της σύμβασης παραχώρησης (Ν2395/96), οι τιμές διοδίων της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης» από την Τετάρτη 1η Ιουνίου 2016 διαμορφώνονται ως εξής:
 Νέες τιμές διοδίων
 

Απλή διέλευση

 
Επιβατηγά Ι.Χ.
13,30
Φορτηγά
 
- 2 άξονες
20,00
- 3 άξονες
32,50
- 4 άξονες και άνω
41,50
- 5 άξονες και άνω
41,50
Λεωφορεία
 
- έως 20 θέσεις
30,00
- από 20 έως 40 θέσεις
42,00
- άνω των  40 θέσεων
65,00
Μοτοσικλέτες
1,90
 

 
Νέες τιμές διοδίων
 
 

Εβδομαδιαίες κάρτες 10 διελεύσεων

 
Επιβατηγά Ι.Χ.
66,00
Φορτηγά
 
- 2 άξονες
144,00

Ειδικές Κάρτες

 
Μοτοσικλέτες 10 διελεύσεις
16,00

Εισιτήριο μ’ επιστροφή για επιβατικά Ε.Ι.Χ. (κατηγορία 2)

 
0-3 ώρες
13,60
3-4 ώρες
17,40
4-5 ώρες
21,70
Πάνω από 5 ώρες
26,60

Εισιτήριο μ’ επιστροφή για φορτηγά με 4 άξονες και άνω (κατηγορίες 5 & 6)

 
0-36 ώρες
69,50
Πάνω από 36 ώρες
83,00
 

 
Νέες τιμές διοδίων

      
 

Ηλεκτρονικό συνδρομητικό πρόγραμμα  «ΓΕΦΥΡΑ e-pass» για ΕΙΧ

 
   1-5  διελεύσεις
10,60
  5-10 διελεύσεις
6,55
11-15 διελεύσεις
5,03
Παραπάνω από 15 διελεύσεις
4,54

Ηλεκτρονικό συνδρομητικό πρόγραμμα  «ΓΕΦΥΡΑ e-pass» για Φορτηγά με 2 ή 3 άξονες

 
  1-4  διελεύσεις
18,65
  6-9  διελεύσεις
18,65
11-14 διελεύσεις
17,14
16-19  διελεύσεις
17,14
21-24  διελεύσεις
16,13
26-29  διελεύσεις
16,13
31-34  διελεύσεις
16,13
36-39  διελεύσεις
16,13
41-44  διελεύσεις
16,13
Παραπάνω από 45 διελεύσεις
16,13
5η, 10η, 15η, 20η, 25η, 30η, 35η, 40η και 45η   διέλευση
1,00

Ηλεκτρονικό συνδρομητικό πρόγραμμα  «ΓΕΦΥΡΑ e-pass» για Φορτηγά με 4 και άνω άξονες

 
  1-4  διελεύσεις
36,70
  6-9  διελεύσεις
35,28
11-14 διελεύσεις
33,27
16-19  διελεύσεις
32,26
21-24  διελεύσεις
32,26
26-29  διελεύσεις
32,26
31-34  διελεύσεις
32,26
36-39  διελεύσεις
32,26
41-44  διελεύσεις
32,26
Παραπάνω από 45 διελεύσεις
32,26
5η, 10η, 15η, 20η, 25η, 30η, 35η, 40η και 45η   διέλευση
1,00
 

Λαμβάνοντας υπόψη την ευρεία αποδοχή του συνδρομητικού–εκπτωτικού προγράμματος «ΓΕΦΥΡΑ e-pass», το οποίο έχοντας ανταποκριθεί με πληρέστερο τρόπο στις ανάγκες των χρηστών υπερκάλυψε τη χρησιμότητα άλλων προϊόντων, από την  1η Ιουνίου αποσύρονται:
Επιβατικά Ι.Χ.Μηνιαία κάρτα 10 διελεύσεων
Φορτηγά 2 αξόνωνΜηνιαία κάρτα 10 διελεύσεων
Φορτηγά 3 αξόνωνΕβδομαδιαία κάρτα 10 διελεύσεων
Μηνιαία κάρτα 10 διελεύσεων
Φορτηγά 4 αξόνωνΕβδομαδιαία κάρτα 10 διελεύσεων
Μηνιαία κάρτα 10 διελεύσεων
Φορτηγά 5 αξόνων και άνω       Εβδομαδιαία κάρτα 10 διελεύσεων
Μηνιαία κάρτα 10 διελεύσεων
 
Οι κάρτες που θα έχουν πωληθεί μέχρι και την 31η Μαίου, θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν πλήρως μέχρι το τέλος του 2016. Υπενθυμίζεται ότι η περίοδος ισχύος της κάρτας αρχίζει από την ημερομηνία της πρώτης διέλευσης.

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Καλημέρες με "Ροδοδάχτυλη Αυγή...της νύχτας κόρη.."

"Η ροδοδάχτυλη αυγή η πρωινή σαν βγήκε, στην έξοχη τη θάλασσα σύραμε τα καράβια...."
 
Σήμερα στις 5.30 το πρωί και ο Αντώνης Πιτσινέλης βγαίνοντας στο Ιόνιο Πέλαγος από τον Μύτικα, αιχμαλώτισε με τον φακό του αυτή την υπέροχη εικόνα..
Σ΄ευχαριστούμε Αντώνη...

Καλημέρα από την Ανω Κανδήλα...

 Η Μαριάννα Κατσιπάνου μας λέει Καλημέρα από την Άνω Κανδήλα και μοιράζεται μαζί μας την θέα με τον κάμπο της Αλυζίας μέχρι το Ιόνιο πέλαγος...

Δεν αλλάζει προς το παρόν η λειτουργία του υποκαταστήματος της Πειραιώς στον Μύτικα.


Διαβεβαιώσεις ότι δεν θα αλλάξει η καθημερινή λειτουργία του υποκαταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς στον Μύτικα Αιτωλοακαρνανίας έδωσε στον Βουλευτή  Λευκάδας Θανάση Καββαδά, η Ανώτερη Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής, Δικτύων και Καταθέσεων της Τράπεζας Πειραιώς, κ. Ευτυχία Κασελάκη.
Η κ. Κασελάκη σε επικοινωνία που είχε με τον βουλευτή τον ενημέρωσε ότι οι ώρες λειτουργίας της Τράπεζας θα παραμείνουν ως έχουν τους καλοκαιρινούς μήνες, σημειώνοντας ότι τυχόν αλλαγές, ως προς τη συχνότητα καθημερινής λειτουργίας, θα επανεξεταστούν το Σεπτέμβριο.
Ο κ. Καββαδάς, μετέφερε στη διευθύντρια την αγωνία των κατοίκων της περιοχής και ζήτησε η διοίκηση της Τράπεζας να προσεγγίσει και στο εγγύς μέλλον με ιδιαίτερη ευαισθησία το θέμα του συγκεκριμένου  υποκαταστήματος, δεδομένου ότι αποτελεί το μοναδικό τρόπο τραπεζικών συναλλαγών για τους πολίτες, τον εμπορικό και τον αγροτικό κόσμο των μικρών  και δύσκολα προσβάσιμων περιοχών του Καλάμου, του Καστού και φυσικά του Μύτικα.

Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Σχολικές αναμνήσεις...από τις Γυμναστικές Επιδείξεις.


Με το ταξίδι μας στον χρόνο μέσα από τις σχολικές αναμνήσεις θα γυρίσουμε μερικές δεκαετίες πίσω. Τότε που το κορυφαίο και πιό σημαντικό σχολικό γεγονός ήταν οι Γυμναστικές Επιδείξεις. Δεκαετίες 1960 - ΄70 και τέτοια εποχή , αρχές Ιουνίου με το τέλος της σχολικής χρονιάς στον προαύλιο χώρο του σχολείου οι μαθητές και μαθήτριες του Δημοτικού, παρουσίαζαν τις γυμναστικές ασκήσεις, διάφορα αθλήματα στίβου, χορούς κ.α.. 
Πολύ καιρό πριν με την καθοδήγηση των δασκάλων έκαναν πρόβες και προπόνηση ώστε να εντυπωσιάσουν θεατές, γονείς και τους επισήμους του χωριού με τις ικανότητες τους. Αυτό μέχρι τα μέσα περίπου της δεκαετίας 1970, γύρω στα 1973-΄75 όπου και καταργήθηκαν σε όλα τα σχολεία.
Στην φωτογραφία η οποία είναι από το αρχείο της δασκάλας μας της Γιοβάνας, βλέπουμε τα παιδιά να παρελαύνουν με την ελληνική σημαία σηματοδοτώντας την έναρξη της γιορτής.
Σε επόμενες αναρτήσεις θα δούμε κι άλλες τέτοιες φωτογραφίες.